Wednesday 9 December 2009

...un unghi din Piata Mica...


Asfaltul rece pe care m-am asezat aproape ca nu are nici un efect asupra mea...oameni in rosu si in negru traverseaza Piata Mica, se aud limbi straine, in special germana. Ma acompaniaza doua melodii care merg pe repeat de ceva vreme la boxele destinate festivalului de teatru. Fete cu umbrele se plimba pe dalele proaspat curatate de ploaia rece ce cade de vreo doua zile. Ceasului din turn, deabia acum observ, ii lipseste o bucata de sticla. Sunt prea putini oameni incat a observe cineva prezenta mea iar asta ma ajuta sa observ si sa analizez lucrurile mult mai in detaliu. Toti trecatorii sunt grupati doi cate doi sau poate ca eu i-am observat numai p aceia. Imi tine de urat un steag spalacit asezat parca premeditat deasupra mea. Numai acum incep sa simt frigul care e deja bine instalat in corpul meu. aaa...si mi-am dat seama, uitandu-ma in spate, si unde ma aflu: in fata Muzeului de Etnografie Saseasca, loc bine cunoscut de mine odata...Un oras atat de plin de istorie e Sibiul insa pare sufocat de masini...nu l-as parasii insa ambitia ma duce mult mai departe de locul asta plin de farmec si festivaluri care scot oamenii in strada si peri albi batranilor care locuiesc in centru fara sa observe ca lumea e in continua schimbare. Se aude clopotul si cred ca e semnalul ca eu sa plec...sau mi-au degerat picioarele si mi-a ajuns cat am meditat pe ziua de azi...

No comments:

Post a Comment