Tuesday 8 December 2009

pentru tot...multumesc...



pentru: ziua de mai in care te-am vazut, pentru miile de mesaje, pentru fiecare zi de vara in care m-ai facut sa sper, pentru lunile de tachinare reciproca din cauza lipsei noastre de maturitate, pentru zilele in care ma vizitai la lucru, pentru toate lucrurile care nu ti-au facut placere si le-ai facut doar de dragul meu, pentru cand incetasem sa sper si te-ai intors la mine, pentru crizele de nervi pe care mi le-ai provocat, pentru ca fara sa-ti dai seama m-ai schimbat, pentru culoarea perfecta a ochilor tai, pentru fiecare film vazut impreuna la cinema, pentru noaptea de 31 decembrie spre 1 ianuarie 2008, pentru primul nostru sarut, pentru prima imbratisare, pentru orele de conversatii la telefon, pentru fiecare "Buna dimineata" si "Noapte buna", pentru ca ai fost in viata mea, pentru fiecare vis pe care l-am impartit, pentru milioanele de momente de fericire pe care mi le-ai daruit, pentru cana din care imi beau laptele dimineata, pentru ca m-ai lasat sa te am si m-ai lasat sa fiu a ta, pentru ca dupa tot ce am facut nu ma urasti, pentru fiecare moment in care m-ai tinut de mana, pentru fiecare lacrima: MULTUMESC!!!

P.S: regret doar lipsa ta din prezentul meu...

No comments:

Post a Comment